Buick Envista Forum banner

Opcje nadpisania Auto/Stop Start?

6K views 57 replies 15 participants last post by  dogditcher  
#1 ·
Jestem więc nowy w kwestii auto/start-stop. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez system start/stop nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schłodzić silnik na biegu jałowym, zanim go wyłączę, aby turbosprężarka mogła się trochę schłodzić, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasły i ma wspomnienia. Teraz wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby go nadpisać, i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi: czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju? A może używałeś go kiedyś w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?
 
#2 ·
Właśnie sam o tym myślę. Czy możesz sobie wyobrazić zużycie samego rozrusznika? Mam również wrażenie, że żywotność baterii jest o połowę krótsza? Bypass to również miła opcja, jeśli pamiętam. Pewnego dnia wszystko się wyłączyło na światłach i zauważyłem, że wszystko działa na baterii, ME ma również długie światła. Rzecz jest poza tym tak cicha i płynna, a co z wzbogacaniem paliwa za każdym razem przy rozruchu? Prawdopodobnie można uruchomić ponownie, jeśli działa prawidłowo bez tego... prawdopodobnie również daje silnikowi dodatkowy zastrzyk paliwa za każdym razem przy wyłączaniu? 🤪 MAF, miejmy nadzieję, nadpisze.
 
#3 · (Edited)
Jestem więc nowy w auto/stop-start. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez stop/start nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schładzać silnik przed jego wyłączeniem, aby turbosprężarka mogła się trochę schłodzić, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasną i ma wspomnienia. Teraz wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby to nadpisać i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi, czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju używasz? A może kiedykolwiek używałeś go w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?
Właśnie zademonstrowałem nowego Envistę i rozważam zakup, więc szukałem tu informacji i natknąłem się na Twój post. Nie znam jeszcze buicka, ale w moim obecnym vw jetta, a także w moim ford ranger obejście dla start/stop znajduje się przy akumulatorze. Oba mają mały przewód podłączony do zacisku dodatniego i wszystko, co musisz zrobić, to go odłączyć. Odłącza funkcję start/stop. Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli dokonam zakupu, przyjrzę się temu bliżej i ponownie opublikuję.
 
#4 ·
Właśnie zademonstrowałem nowego Envistę i rozważam zakup, więc szukałem tu informacji i natknąłem się na Twój post. Nie znam jeszcze buicka, ale w moim obecnym vw jetta, a także w moim fordzie rangerze obejście start/stop znajduje się przy akumulatorze. Oba mają mały przewód podłączony do zacisku dodatniego i wszystko, co musisz zrobić, to go odłączyć. Odłącza to funkcję start/stop. Mam nadzieję, że to pomoże, a jeśli dokonam zakupu, przyjrzę się temu bliżej i ponownie opublikuję.
Dzięki za info. Przyjrzę się temu. Z tego, co rozumiem, te wtyczki obejściowe po prostu pozwalają utrzymać przełącznik w dowolnej pozycji, którą wybierzesz za pomocą cykli przełączania.
 
#6 ·
Jestem więc nowy w auto/stop-start. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez stop/start nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schłodzić silnik na biegu jałowym, zanim go wyłączę, aby umożliwić turbosprężarce trochę ostygnąć, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasną i ma wspomnienia. Teraz wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby to nadpisać, i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi, czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju używasz? A może kiedykolwiek używałeś go w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?
Z grupy Envista Reddit (teraz zamkniętej) powinno to działać świetnie -> https://www.amazon.com/dp/B09W2WX3KS/
Image
 
#9 ·
#7 ·
Jestem nowy w temacie auto/start-stop. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez start/stop nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schładzać silnik przed jego wyłączeniem, aby umożliwić turbosprężarce trochę ostygnąć, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasły i ma wspomnienia. Teraz wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby to nadpisać, i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi: czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju używasz? A może używałeś go kiedyś w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?
Sam szukałem, znalazłem na Amazonie lekarstwo za 15 dolarów, które miało dobre recenzje, było do '24 Chevy Trax, Trax i Envista mają tę samą platformę i silnik... Myślę, że zadziała. Skontaktowałem się z producentem w zeszłą niedzielę i czekam na odpowiedź. Aby znaleźć to na Amazonie, wpisz Chevrolet Trax, a pojawi się mnóstwo akcesoriów aftermarketowych. To "lekarstwo" to przewód łączący, który podłącza się do istniejącego kabla, więc jest łatwy w instalacji.
Image
 
#8 ·
Sam szukałem i znalazłem na Amazonie lekarstwo za 15 dolarów, które miało dobre recenzje, było do '24 Chevy Trax, Trax i Envista mają tę samą platformę i silnik... Myślę, że zadziała. Skontaktowałem się z producentem w zeszłą niedzielę i czekam na odpowiedź. Aby to znaleźć na Amazonie, wpisz Chevrolet Trax, a pojawi się mnóstwo akcesoriów z rynku wtórnego. To "lekarstwo" to przewód połączeniowy, który podłącza się do istniejącego kabla, więc jest łatwy w instalacji. View attachment 192
Dzięki za podzielenie się tym. Kiedy szukałem, zauważyłem, że większość ofert, które znalazłem dla Buick Encore i Chevy Trax, dotyczyła tylko roku 2023. Nie byłem pewien, czy modele z '24 i nowsze rzeczywiście się różniły, czy też oferty były po prostu stare.

Moja jedyna obawa dotyczy tego, jak bardzo trzeba to rozebrać, aby to podłączyć?
Nienawidzę tego mówić, ale trochę boję się to rozbierać, bo jest takie nowe!
Informuj nas na bieżąco o tym, co znajdziesz.
 
#12 ·
Również wspomniano o połączeniu z @ akumulatorem? Ten koniec wtyczki wiązki przewodów z zakładką mocującą wygląda strasznie znajomo. Musiałem usunąć ten sam typ wtyczki wiązki przewodów, kiedy wkładałem akumulator Optima AGM. Usuwa się ją bardzo trudno, po zwolnieniu zatrzasku użyłem śrubokręta o szerokim ostrzu, aby podważyć i ciężko to szło. Nie miałem pojęcia, do czego to było, wiele przewodów, ale teraz składam 2+2 (zwykle dostaję inną liczbę 🥳).
 
#13 ·
Wygląda na to, że musisz poluzować dźwignię zmiany biegów, a następnie podnieść klipsy wokół zespołu osłony dźwigni zmiany biegów. Po odłączeniu wyłącznika i przełącznika światła wskaźnika zmiany biegów, podłączasz ten kabel obejściowy. Wygląda na to, że to może być mój pierwszy projekt w tym samochodzie!
 
#14 ·
Jestem nowy w kwestii auto/start-stop. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez system start/stop nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schładzać silnik przed jego wyłączeniem, aby turbosprężarka mogła się trochę schłodzić, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasły i ma wspomnienia. Wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby to zignorować i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi: czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju? A może używałeś go kiedyś w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?
Zgadzam się z tobą, nie lubię funkcji start-stop. Nie lubię też pamiętać o jej wyłączaniu za każdym razem, gdy uruchamiam samochód. Ale jeśli chodzi o modyfikację w celu rozwiązania problemu, dlaczego miałbyś to robić, skoro w przypadku problemu z naprawą, straciłbyś gwarancję przynajmniej na silnik.
 
#17 ·
Zgadzam się z tobą, nie lubię funkcji start-stop. Nie lubię też pamiętać o jej wyłączeniu za każdym razem, gdy uruchamiam samochód. Ale jeśli chodzi o modyfikację, aby rozwiązać problem, dlaczego miałbyś to robić, skoro w przypadku problemu z naprawą, unieważniłoby to gwarancję przynajmniej na silnik.
Wiem, chcę mieć pewność, że będę mógł to zrobić bez uszkadzania czegokolwiek lub utraty gwarancji.
 
#25 ·
Więc… czy ktoś tutaj ma kabel obejściowy pod maską? Moim jedynym zmartwieniem jest to, że za każdym razem, gdy uruchamiasz samochód, będziesz otrzymywać komunikat „otwarta maska”. Wiem, że możesz po prostu nacisnąć pokrętło kciukiem, aby go wyczyścić, ale mogę również po prostu nacisnąć przycisk obejścia. Nie sądzę, żeby Wifie to polubiła.
 
#26 ·
AKTUALIZACJA: Posłuchałem rady SYCO i kliknąłem link, który podał, i dostałem kabel obejściowy Bodenla small plug z Amazon. Za około 15,00 $ i darmową wysyłkę dotarł w kilka dni.
Jak dotąd działa świetnie! Instalacja zajęła tylko kilka minut. Nie są potrzebne żadne narzędzia. Jeśli masz sprawny lewy kciuk i palec wskazujący i możesz chwytać i trzymać lub chwytać prawą ręką, możesz to zainstalować. Wszystko nadal działa zgodnie z przeznaczeniem. Ostrzeżenie o otwartej masce działa tylko wtedy, gdy maska jest otwarta, tak jak powinna. Zdalny start nadal działa, zawsze wydaje mi się kapryśny, ale nadal działa tak samo. Przycisk obejścia WYDAJE SIĘ działać (wyświetlacz pojawia się na desce rozdzielczej, a mała lampka zapala się na przycisku), ale funkcja jest pomijana. Silnik pozostanie włączony.

Największą skargą na to jest to, że nie ma instrukcji. Więc uważaj, oto one.

To jest dokładnie to, co dostajesz:
Image
 
#29 ·
Pięknie napisane i wyjaśniające to tajemnicze przedsięwzięcie bowtie-72. Cena naprawy jest warta wydanych pieniędzy, przypuszczam, że zwróci się w ciągu roku lub krócej? Nadal próbuję się zdyscyplinować w tej kwestii, myślę, że jestem za stary, żeby jeszcze pracować (choć uwielbiam to). 🙃

r r
Dzięki, prawdopodobnie jedna z najłatwiejszych prac, jakie wykonam przy samochodzie. Łatwiejsze niż obracanie opon!
 
#30 ·
Przepraszam, że tak długo zwlekałem z odpowiedzią, ale oto ona. Byłem pod ogromnym wrażeniem Envisty, tak bardzo, że kupiliśmy jeden do domu! Wrażenia z jazdy były bardzo przyjemne, ciche, przyspieszenie jest akceptowalne, a moja żona i ja uwielbiamy styl nadwozia. Po kilku tygodniach posiadania go nie żałujemy. Dostajemy mnóstwo komplementów na parkingach! Podsumowując, to strzał w dziesiątkę! (y)
 
#31 ·
Doskonały post, dzięki "bowtie-72"!
Nadal jestem zdumiony, że ten moduł jest wkładany do przełącznika zatrzasku maski o_O, prawdopodobnie jakaś sekwencja programowania, że ​​jeśli maska ​​jest otwarta, silnik powinien pracować, będąc jednocześnie w trybie jazdy :unsure:. Prawdopodobnie było zbyt skomplikowane, aby ostrzec Cię tylko raz na 11-calowym ekranie, że pojazd nie jest w trybie stop/start i że może ucierpieć na tym ekonomia paliwa, tak jak w przypadku braku jednego z czujników TPMS :rolleyes:.
P.S. Niektóre testy wykazały, że w 4-cylindrowym silniku, aby funkcja stop/start była wydajna (oszczędność paliwa), silnik musi przestać pracować na około 7 sekund, aby zrekompensować paliwo potrzebne do ponownego uruchomienia silnika. Zatem, jeśli jesteś w gęstym, bardzo wolno poruszającym się ruchu i jest to stop/start, powinieneś go wyłączyć, nie wspominając o zużyciu rozrusznika, akumulatora i alternatora.
 
#32 ·
Doskonały post, dzięki "bowtie-72" !
Nadal jestem zdumiony, że ten moduł jest wkładany do przełącznika zatrzasku maski o_O, prawdopodobnie jakaś sekwencja programowania, że jeśli maska jest otwarta, silnik powinien pracować, będąc jednocześnie w trybie jazdy :unsure:. Prawdopodobnie było zbyt skomplikowane, aby ostrzec Cię tylko raz na 11-calowym ekranie, że pojazd nie jest w trybie stop/start i że może ucierpieć na tym ekonomia paliwa, tak jak w przypadku braku jednego z czujników TPMS :rolleyes:.
P.S.: Niektóre testy wykazały, że w silniku 4-cylindrowym, aby funkcja stop/start była wydajna (oszczędność paliwa), silnik musi zatrzymać się na około 7 sekund, aby zrekompensować paliwo potrzebne do ponownego uruchomienia silnika. Zatem, jeśli jesteś w ciężkim, bardzo wolno poruszającym się ruchu i ciągle się zatrzymuje/uruchamia, powinieneś go wyłączyć, nie wspominając o zużyciu rozrusznika, akumulatora i alternatora.
Dzięki, tak, na początku byłem trochę zaniepokojony, że to zrobię, ponieważ nie chciałem wkurzyć żadnych czujników ani systemów, ale pomyślałem, co tam, za 15,00 $ warto było spróbować. Naprawdę nie lubię auto/stop start. Jeżdżę dużo po autostradzie, a duża część tego odbywa się w wysokich temperaturach. Kiedy zjeżdżam z autostrady, po prostu wzdrygam się, gdyby miał się wyłączyć, wiedząc, że cały ten olej jest w tej gorącej turbosprężarce. Zawsze lubię pozwolić mu trochę popracować na biegu jałowym, zanim go wyłączę.
Jestem naprawdę zadowolony z tego, jak to działa. Nawet nie wiesz, że tam jest, z wyjątkiem tego, że nie wyłącza się, dopóki tego nie chcesz!
 
#36 ·
Ja też! Dzięki @bowtie-72 za zdjęcia i wyjaśnienia. Kupiłem kabel na Amazon za niecałe 16 dolarów i pomyślałem tak samo jak inni - Dlaczego miałbym tego nie spróbować za około 15 dolarów? Działa świetnie! Mam go dopiero od 2 tygodni i nie przeszkadza mi to również w zdalnym uruchamianiu.
Dzięki! Cieszę się, że moje "instrukcje" pomogły! U mnie też nadal nie ma problemów. Witamy na forum!
 
#38 ·
Dzięki za poradę i opis! Nie sądzę, żebym kiedykolwiek widział łatwiejszy sposób na zmianę ustawień fabrycznych. Zamówiłem jeden z Amazonu dzisiaj za 11,59 $
WOW! Właściwie tańsze niż moje! Nie będziesz rozczarowany.
Powinienem prawdopodobnie sprawdzić, czy mogę znaleźć numer części na linii POMOCY klipsów, które mam. Mają kilka lat i były asortymentem, ale ten duży sprawdził się idealnie.
 
#41 ·
Gdyby ktoś był zainteresowany, stąd wziąłem dużą przelotkę drucianą, którą widać na ostatnim zdjęciu mojej instalacji. To stare opakowanie i prawdopodobnie zostało już zmienione.
Można prawdopodobnie znaleźć coś podobnego w każdym sklepie z częściami.
Potrzebujesz co najmniej 5/8 cala średnicy, aby owinąć oba kable i 1/4 cala zadzioru z tyłu, aby wcisnąć go w istniejący otwór w podporze rdzenia.
Nie ma potrzeby wiercenia żadnych otworów. Jest ich sporo wybitych w podporze.
 
#42 ·
Na wypadek gdyby ktoś był zainteresowany, stąd wziąłem dużą przelotkę drucianą, którą widać na ostatnim zdjęciu mojej instalacji. To stare opakowanie i prawdopodobnie zostało już zmienione.
Prawdopodobnie można znaleźć coś podobnego w każdym sklepie z częściami.
Potrzebujesz co najmniej 5/8 cala średnicy, aby owinąć oba kable i 1/4 cala zadzioru z tyłu, aby wcisnąć go w istniejący otwór w podporze rdzenia.
Nie ma potrzeby wiercenia żadnych otworów. Jest ich mnóstwo wybitych w podporze.
Ok, próbowałem przesłać zdjęcie opakowania, ale wydaje się, że nie chce współpracować. Spróbuję ponownie, przepraszam.
 
#53 ·
Zrobiłem dzisiaj 2-minutową instalację i przetestowałem... działa jak urok. To tak, jakby umieścili go w najbardziej dostępnym miejscu w komorze silnika. Na razie użyłem opaski zaciskowej, żeby to razem trzymać. Być może wymienię ją na czarną, którą mam, żeby wyglądała mniej rzucająco się w oczy.

View attachment 265
Dobrze wykonana robota! Myślę, że Ci się spodoba!
 
#49 ·
#50 ·
Jeśli chcesz iść w drugą stronę, jest jeden, który kosztuje około trzy razy więcej. Wchodzi pod dźwignię zmiany biegów i podłącza się za wyłącznikiem. Wymaga to zdjęcia środkowej osłony dźwigni zmiany biegów. Nie podobał mi się ten pomysł.