Buick Envista Forum banner

Opcje nadpisania Auto/Stop Start?

6K views 57 replies 15 participants last post by  dogditcher  
#1 ·
Jestem więc nowy w kwestii auto/start-stop. Miałem to w kilku wypożyczonych samochodach i muszę powiedzieć, że nie jestem fanem. Nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem i uważam to za irytujące. Myślę, że oszczędność paliwa jest znikoma. Uważam, że zużycie spowodowane przez system start/stop nie równoważy oszczędności paliwa. Zwłaszcza w silniku z turbodoładowaniem. Bardzo lubię schłodzić silnik na biegu jałowym, zanim go wyłączę, aby turbosprężarka mogła się trochę schłodzić, żeby nie "koksować" oleju w gorącej turbosprężarce. Poza tym mieliśmy w przeszłości kilka starszych samochodów i wierzę, że moja żona ma trochę PTSD po starych samochodach, które gasły i ma wspomnienia. Teraz wiem, że można po prostu nacisnąć przełącznik, aby go nadpisać, i tak robię, ale czasami zapominam i nadal uważam to za irytujące.

Moje pytanie brzmi: czy ktoś używa obejścia? Jeśli tak, to jakiego rodzaju? A może używałeś go kiedyś w innym samochodzie? Zrobiłem szybkie wyszukiwanie i wydaje się, że ceny wahają się od około 100,00 $ za znaną markę aftermarketową do około 10,00 $ za wariant Temu. Jakieś przemyślenia?

#2 ·
Właśnie sam o tym myślę. Czy możesz sobie wyobrazić zużycie samego rozrusznika? Mam również wrażenie, że żywotność baterii jest o połowę krótsza? Bypass to również miła opcja, jeśli pamiętam. Pewnego dnia wszystko się wyłączyło na światłach i zauważyłem, że wszystko działa na baterii, ME ma również długie światła. Rzecz jest poza tym tak cicha i płynna, a co z wzbogacaniem paliwa za każdym razem przy rozruchu? Prawdopodobnie można uruchomić ponownie, jeśli działa prawidłowo bez tego... prawdopodobnie również daje silnikowi dodatkowy zastrzyk paliwa za każdym razem przy wyłączaniu? 🤪 MAF, miejmy nadzieję, nadpisze.

#3 · (Edited)